Augusti redan!?!?

Hahah hitta just de som jag skrivit innan lägger ut det med...............

Halloj,
herregud va tiden går eller rättare sagt springer iväg.....jag hinner inte med.
Vi har varit på Gotland en vecka, super nice kan jag verkligen rekommendera. Där är sååååå fint.
Sen har vi fortsatt med renoveringen av vårt hus, nu är det nära för inflyttning, börjar lägga golven på nedre plan, övre plan är två rum klara....Gött!!
Tim växer så det knakar är ju 6mån 2v nu... usch snark kommer han med moppen :-)...

Dax att ta hand om tvätten o Tim nu, han sitter i sin gå-stol men börjar tröttna vill göra annat.....

Ha det gött nu i sensommaren så hörs vi snart igen

Kram

Kommentarer
Postat av: Linda

hihi! =) går det bra med bloggandet min vän?

2008-08-08 @ 22:07:32
URL: http://limars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0